Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Oferta PZU

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Drodzy Klienci,


dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyliście nas wybierając ubezpieczenia oferowane przez PZU Życie SA.


W związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19 – chorobę wywoływaną przez koronawirusa SARS-CoV-2, chcemy przekazać Państwu istotne informacje o naszej odpowiedzialności i ochronie ubezpieczeniowej, którą jesteście Państwo objęci.


PZU Życie SA obejmuje ochroną swoich klientów również w przypadku epidemii lub pandemii.

Oznacza to, że zachorowanie na COVID-19 oraz następstwa choroby, są objęte standardową ochroną wynikającą z posiadanego ubezpieczenia.


Wypłacimy świadczenie za pobyt w szpitalu, o ile spełnione będą warunki wynikające z umowy, w tym:

  • o dokumentacja pobytu,
  • o minimalna wymagana długość pobytu,
  • o zdiagnozowana choroba ujęta w umowie,
  • o leczenie szpitalne tej choroby (kwarantanna nie jest podstawą do wypłacenia świadczenia).

Wypłacimy również świadczenie z tytułu śmierci będącej skutkiem zakażenia wirusem SARS-CoV-2.

W związku z diagnozą COVID-19, nie zostanie wypłacone świadczenie z tytułu ciężkiej choroby – choroba
ta nie jest w zakresie umowy ubezpieczenia.

W trosce o zdrowie naszych klientów korzystających z ubezpieczeń na życie i zdrowie obejmujących opiekę medyczną, w pierwszej kolejności zalecamy kontakt z lekarzem w formie telekonsultacji.
Zdalne porady medyczne zastępują w pełni wizyty stacjonarne i ograniczają ryzyko rozprzestrzeniania się chorób
zakaźnych. Wizyty stacjonarne w placówkach medycznych realizujemy tylko wtedy, kiedy jest to bezwzględnie
wymagane.

 

Aby zminimalizować ryzyko zarażenia, prosimy o stosowanie się do zaleceń Głównego Inspektoratu Sanitarnego (GIS), Europejskiego Centrum Zapobiegania i Kontroli Chorób (ECDC) oraz Światowej Organizacji Zdrowia (WHO).

Gdy objawy wskazują na zarażenie koronawirusem, warto szybko się skonsultować i ustalić dalsze postępowanie. Wystarczy zarezerwować konsultację telemedyczną.

 

Zachęcamy do zdalnego korzystania z naszych usług

mojePZU - serwis internetowy i aplikacja mobilna
 zgłoś zdarzenie i sprawdź status swojej sprawy,
 umów się na telekonsultację lub wizytę lekarską.
 

Infolinia PZU 801 102 102 (opłata zgodna z taryfą operatora) – czynna 24/7
 zgłoś zdarzenie,
 dowiedz się, jak zawrzeć albo przedłużyć niektóre umowy ubezpieczenia.
W razie potrzeby przekazania dokumentów, możesz je wysłać na adres: kontakt@pzu.pl
 

Infolinia PZU Zdrowie 801 405 905 (opłata zgodna z taryfą operatora) – czynna 24/7
 umów się na telekonsultację lub wizytę lekarską.

 

Dodatkowo informujemy, że proces zgłaszania zdarzeń i wypłaty świadczeń jest realizowany bez zakłóceń.

Pliki do pobrania
pdf
ZAKRES ŚWIADCZEŃ
pdf
Pakiety dodatkowe PZU Na Życie Plus
pdf
Rejestracja konta - mam już ubezpieczenie
pdf
OGÓLNE WARUNKI GRUPOWEGO UBEZPIECZENIA TYP P PLUS
zip
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - dodatkowe pakiety